Sądeckie Wodociągi zachęcają do kontaktu elektronicznego i telefonicznego

Sądeckie Wodociągi zachęcają do kontaktu elektronicznego i telefonicznego

Dzięki systemowi elektronicznej obsługi klienta wiele spraw już dziś można załatwić bez wychodzenia z domu. Kontakt elektroniczny lub telefoniczny pozwoli zarówno pracownikom spółki jak i klientom ograniczyć zagrożenie związane z zakażeniem koronawirusem.

Jak założyć elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?

Wystarczy wejść na stronę swns.pl, kliknąć ikonkę e-bok i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana).

Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.:

  • szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,

  • elektroniczne płatności,

  • bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,

  • powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu).

Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń
z przedsiębiorstwem.

W lutym Sądeckie Wodociągi uruchomiły także usługę m-BOK. To odpowiednik aplikacji
e-BOK na smartfony. Aplikację na telefon można pobrać ze strony e-BOK przedsiębiorstwa.

Spis telefonów

Dział sprzedaży 18 41 41 216, 18 41 41 228
Komórka ds. kontroli 18 41 41 246
Zakład sieci wod.-kan. 18 41 41 236, 18 41 41 237, 18 41 41 373
Monitoring 18 41 41 241,18 41 41 240
Dział inwestycji i remontów 18 41 41 250, 18 41 41 247
Dział środków produkcji 18 41 41 223, 18 41 41 238, 18 41 41 252
Laboratorium 18 41 41 229, 18 41 41 249

Reklama