Dzięki systemowi elektronicznej obsługi klienta wiele spraw już dziś można załatwić bez wychodzenia z domu. Kontakt elektroniczny lub telefoniczny pozwoli zarówno pracownikom spółki jak i klientom ograniczyć zagrożenie związane z zakażeniem koronawirusem.
Jak założyć elektroniczne Biuro Obsługi Klienta?
Wystarczy wejść na stronę swns.pl, kliknąć ikonkę e-bok i zarejestrować się w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (proces rejestracji trwa do dwóch dni roboczych – Klient otrzymuje e-mail od Administratora, że usługa została aktywowana).
Korzystając z usługi e-BOK klient zyskuje m.in.:
-
szybki dostęp do informacji związanych z rozliczeniami,
-
elektroniczne płatności,
-
bieżące informacje o awariach i planowych wyłączeniach wody,
-
powiadomienie o ewentualnym wycieku w instalacji wewnętrznej (dla Klientów, którzy mają nakładkę radiową na wodomierzu).
Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) rozliczeń
z przedsiębiorstwem.
W lutym Sądeckie Wodociągi uruchomiły także usługę m-BOK. To odpowiednik aplikacji
e-BOK na smartfony. Aplikację na telefon można pobrać ze strony e-BOK przedsiębiorstwa.
Spis telefonów